onsdag 20 februari 2013

Blommor blommor blommor

Det ramlade ner ett litet DT-kit hemma hos mig och det innehöll en massa olika saker från Primas serie Divine, och den är verkligen DIVINE (fantastisk, underbar, gudomlig osv) Den går i milda men ändå färgglada färger som laxrosa och turkost.

Jag hade precis dagen innan fått en utmaning av en vän att scrappa ett alster med minst 15 blommor på och nu tyckte jag det passade perfekt då lotta hade skickat med blommor blommor och blommor :-D

"Mys med snuttegrisen"






Materiallista:

Papper: 

Dekorationer:
Prima - Divine miniroses (alla blommor utom de pyttepyttesmå prickiga är från samma förpackning)
Prima - Washi tape rubber stamp dot and wave (stämplat zickzack mönster)
Prima - Divine Alphabet stickers ("med snuttegrisen" och stickersord)




3 kommentarer:

ÅsaJ sa...

Men vilken superfin LO. Älskar färgerna och alla blommor! kram

En liten butik sa...

WOW så fin! Lovar att lägga in blommorna i webshopen denna vecka men det är ju såååå många! Längtar till våren! //Lotta

Kicki sa...

Åh, älskar färgerna jag me´! Det blir så fint med många blommor, själv tycker jag det är svårt att arrangera dem såhär fint!...

Kram Kicki