tisdag 26 februari 2013

Ego-LO med skoavtryck.

Jag har fått en utmaning av Lotta som gick ut på att göra en ego-LO. Så här är jag! :D

Det som är det "speciella" med denna är att jag använt mig av något som är väldigt typiskt mig, nämligen Converseskor. Jag använder dom året runt. Så jag tog en av mina skor, kletade på gesso på hela sulan och sedan klev jag på min LO för att göra ett avtryck. Man måste inte använda sig av stämplar, utan man kan använda sig av det mesta man har hemma :)  

Jag älskar att dansa, benen som jag klippt ut från ett paperlayers från Glitz passade därför så bra. Under bilden på mig sitter det flera lager med papper från dessa ark. 
Och så gillar jag att göra så att mina foton ser slitna och väldigt använda ut, så jag använder ofta Distressing Tool för att få till den rätta looken.

 Material:


4 kommentarer:

Hanna-Marie sa...

Så himla coolt! Ska nog åxå kliva på nån layout :D

Katja/MezzaNotte sa...

Supernyggt!

Kicki sa...

Frääänt! Supersnygg LO!! :D

Kram Kicki

ScrapMyran sa...

Coolt! Ska nog göra skoavtryck med barnens skor nån gång...kul idé!