lördag 29 december 2012

Ojuligt julig med Bildmålarna

Ikväll är det jag, Linda/Pysselbus som passar på att visa ett kort. Det har inte varit så många alster nu under december från mig men jag kommer ta igen det med råge i januari... December är alltid en sån stressig månad med mycket som ska göras så då får pysslande stryka på foten lite... :-(

Här är kortet som jag visar idag. Känner du igen det? Förmodligen eftersom det var samma som jag visade lite snabbt i julaftonsinlägget, men idag tänkte jag visa lite mer av det.


Här är en närbild på motivet som är från Bildmålarna, färglagt med distresser. Motivet är inte juligt men jag har målat det i julfärger och vem äter inte tonvis med godsaker på julen?


Här är en närbild på de söta blommor från You Do som jag lagt ner i det paket du kan vinna om du kommenterar julaftonsinlägget. Jag har använt Perfect Pearls för att göra små pistiller och centrar på blommorna. Swirlen är kommer från Cheery Lynn.


Här är en bild på den andra blomman.



Materiallista:
Papper: Lily Bee Christmas Cheer Raindeer Games.
Motiv:
Dekorationer:grönt band, blommor från You Do, Liquid Pearl.
Dies: Mini Fanciful Flourish från Cheery Lynn.

Tack för att du kikade förbi idag!

1 kommentar:

Margareta sa...

Härligt kort av "julbrådska" tycker jag!! Läckert i mer än en bemärkelse!!