torsdag 20 december 2012

Vissa julkort får lämnas i handen

Hej där!
Sista chansen att skicka julkort om de ska komma fram säkert till jul - det är sista dagen idag med vanligt porto. Visst kan det vara kul med post mellan jul o nyår också brukar jag trösta mej med. Får nämligen sällan iväg mina i tid...
Men en del av dem ska ju lämnas över när vi ses i jul!! (min räddning =)

Jag fortsätter med lite annorlunda former, denna gången blir det en julstrumpa!

Papper kommer från LilybeeDesign, Christmas Cheer: Reindeer Games och Peppermint
Den gröna filuren som fick stötta upp kortet har min dotter virkat.

Stämpeln kommer från Bildmålarna: God Jul och Gott Nytt År. Jag har använt Aged Mahogany till texten + ytterkanten och matchat med panel o svirlar i papper från Glitz: Joyeux Noel. Textcirkeln har jag lyft lite grann med hjälp av finurliga 3D-kuddar. Såna hade jag haft svårt att klara mej utan!
Spetsen från YouDo har jag rynkat med hjälp av en rynktråd innan jag limmade fast den.
Svirlarna är stansade med hjälp av en stans från Cheery Lynn. Jag har klippt isär den o använt delarna.

Den fina blomman med tyll kommer i ett paket med sex blommor i från Prima. De finns inte inlagda i butiken ännu.

Julpyssliga hälsningar!








1 kommentar:

En liten butik sa...

Vad fin strumpa! En glad mottagare väntar... //Lotta