torsdag 27 december 2012

Ett altrat chipsrör med gåva.

Jag har fått en rolig utmaning av Lotta, nämligen att altra ett chipsrör samt att ge bort något fint i det.
Jag funderade länge på vad man skulle kunna stoppa i röret, men så kom jag på. Ljus! Det går ju åt en hel del den här årstiden.
För att ljusen skulle se lite roligare ut så har jag tejpat washitejp runt om.

Vacker spets från YouDo pryder kanterna, uppe och nere. Pappret från Fabscrap är så fint att jag inte ville överösa med dekorationer då jag var rädd att motivet skulle försvinna i mängden.

Den här fantastiska skeden från Bildmålarna är så ruskigt fin!! Jag färgade in en bit ostduk och snörade runt den innan jag klistrade på den.

Material:
Papper från Fabscrap
Blommor, vit och brun
Diecut från Storyteller (kommer snart upp i shopen)
Charm - Sked



2 kommentarer:

En liten butik sa...

Vad ska man göra utan en pringlestub? Superfint altrat!

Rozzan sa...

Så snyggt rör och superkul idé med värmeljusen! Kommer " låna" idén om det är ok? Kramiz