onsdag 26 december 2012

Utomhusdopp på nyårsafton

Japps, jag tillsammans med vänner ska inviga det nya året med ett utomhusbad! Jag kanske ska tillägga att det är en uppvärmd bubbelpool vi pratar om...jag är en badkruka av stora mått mätt så nåt annat än varmvatten är inte att tänka på =)

Hur som helst så var detta Art Impression-motiv som gjort för mitt nyårskort: In the tub. Bakom tjejerna har jag maskat in notrader från YouDo: Background shabby.


Bakgrundspappret hittar du prissänkt just nu: fina LilyBeeDesign.
Jag gillar bokstavsstickers! Det är kul o enkelt att jobba med om du vill skapa din egen text. Dessa kommer från Glitz.
Bomullsbandet finns i 6pack med olika blågröna nyanser.

Sen har jag ju stansat lite också. Förutom stämplar så har jag en liten fabless för just stansar =) Kollar du noga ser du en stansad spets på var sida om bandet: Anastasia Border. Rosorna är gjorda med hjälp av en stans från samma företag: Cutie 2. Och varför ändra ett vinnande koncept: swirlen kommer också från Cheery Lynn!

Swirlen har jag stansat ut i OH-plast o använt en del av. Med hjälp av Liquid Pearl, baby blue, har jag droppat små pärlor på plasten. Sist har jag använt Glossy Accent som lim för att få en osynlig limning.

Jag önskar dej ett härligt nytt år, men innan dess, glöm inte att lämna en kommentar under julaftonsinlägget!!!



1 kommentar:

En liten butik sa...

Jag fullkomligt älskar dessa stämplar från Art Impression! Mycket läckert kort!