torsdag 7 juli 2016

Inspiration a'la Anna till juli månadsutmaning

Hej!

Idag bjuder jag på lite inspiration till juli månadsutmaning.

Den går ut på att lifta en av Åsas två  härliga layouter och att det ska vara ett sommar foto.
Det var inte lätt att välja en då båda två är så läckra men till sist lyckades jag bestämma mig.

Jag florerade i härliga papper som jag unnade mig att beställa då Lotta hade sitt super erbjudande här om veckan på 12" x 12" papper.
Valet föll på härliga färgglada papper från Dear lizzy, Fine & Dandy.



Foto på våra småttingar som äter mellis utomhus precis som det ska vara då det är sommar.

Det är den här snyggingen jag har liftat av Åsa...


Jag inspirerades av dom fyra rutorna (men valde cirklar), lager på lager under mitt foto, dekorationer på mina cirklar lika som Åsa har på sina rutor, sytråds trassel och att ha sytt fast ett något mindre papper på mitt bas cardstock.





Bokstäverna i en av cirklarna har jag stansat ut med die's ur ett självhäftande glittrigt foam ark.
Den gula pilen och kameran är diecuts  som jag har färgat in själv.


Ja så här blev min lift och jag ser fram emot att se hur ni kommer att lifta Åsa.

Tips på material från En liten Butik:
Mönstrat papper från Dear Lizzy av två sorter, Vit slät Cardstockdiecuts, Enamel dots,  Epoxy Stickers,

Tusen tack för titten, vi ses snart igen!
Kram Anna :)

2 kommentarer:

Monica =) sa...

Så fina, både din och den du liftat! Jag gillar speciellt alla små härliga detaljer som bara flyter in i helheten =)

Kram!

Anna Uhras sa...

Tack snälla Monica 💕