torsdag 30 april 2015

Stockholm Scrap & Pearl

En liten butik besökte Stockholm Scrap & Pearl undet den gågna helgen. Det blev en helg med tonvis av inspiration, shopping och goda skratt. Jag fick även träffa Lotta och Fnyz för första gången och de var precis lika trevliga och öppna som jag förväntade mig.

Lotta hade bland annat en Mixed Media workshop med 30 härliga deltagare och jag hängde med på ett hörn och supportade Lotta och deltagarna. 

Här bjuder jag på några bilder från helgen!

Min plats, efter första besöket hos En liten butik.  Amy Tangerine är en favorit hos mig, det märks, eller hur? Du hittar Amys kollektioner under fliken American Crafts.

Workshop



Finaste Lotta & jag. 

/Anna

2 kommentarer:

Monica =) sa...

Vilket härligt mys o så kul att få se lite bilder!
Glada Valborgshälsningar, Monica

En liten butik sa...

Men jisses där var vi ju Anna, vilka fina bilder!! Bara så du vet så stjäler jag några :) KRAM och det var superkul att äntligen träffas!!!