söndag 8 mars 2015

Vinnare i Februari tävlingen

Wow säger jag bara, så många bidrag och så fina! Tack alla som var med och tävlade! Jag kan säga att vi DT-tjejer hade svårt att rösta den här gången. Innan jag avslöjar vem som vann tänkte jag visa upp några av alla 32 bidrag som kom in.

Birgits bidrag
 Helens bidrag
 La Vikingas bidrag
 Marias bidrag
 Millans bidrag
  pelArgoNNIAs bidrag

 Pias bidrag
 Tettiz bidrag


Och så vinnarbidraget:

Ett stort GRATTIS till Åsa J som vann med sitt fina kort. Skicka ett mail till scrappa@enlitenbutik.net för att få ditt pris. 


3 kommentarer:

En liten butik sa...

Grattis Åsa 100 kr som presentkort är ditt att handla för i webshopen! När du handlar skriver du bara vinnare februari 2015 så får du din rabatt :) //Lotta

ÅsaJ sa...

Meeen TACK! Va glad jag blir!!!! 😊

Anonym sa...

Blev nog lite fel på namnen i inlägget, Mitt kort (Mill@n) fick ett annat namn. Kanske kan redigera även om det är längesedan?
MVH
Camilla