fredag 27 mars 2015

Altrad kaffekopp

Jag gillar att gå på loppis och hitta saker som man kan göra om till något annat. För ett tag sedan hittade jag denna söta kaffekopp och tänkte att den kunde bli söt ihop med någon älva. Hade tänkt lite annorlunda en vad det slutade som men så blir det ju ibland.



Har använt en digital stämpel för att kunna skriva ut den två gånger, fast ena gången spegelvänd för att man ska kunna se älvan från båda hållen. Målat med ProMarkers.


Har använt mig av massor av blommor från En Liten butik och pärlor. Alla blommor finns inte kvar men dessa skulle kunna fungera utmärkt, eller hur?

Cigarbox Secrets Crouchet Icons

(dessa är det dessutom rea på)





Har också använt kanelstänger (de är så fina tycker jag), snäckor och glasstenar jag fått med någon tidigare ljusdekoration.

Trevlig Fredag
Inspiratör Nick

Inga kommentarer: