fredag 13 februari 2015

Washilove - fredagen den 13.

Washitejp är verkligen användbart. Här har jag använt den som bakgrund till min mixed media layout, tillsammans med gesso, mist, bakgrundsstämpel från stampendous och embossing enamel. Min fråga till dig: 
Vad skulle du göra med två rullar washitejp om just du är en lycklig vinnare?
Kommentera i det här inlägget senast lördagen den 14 februari kl.23.59 och kika in igen på söndagkväll så ser du om det blev just du som får hem två rullar washitejp.


4 kommentarer:

Sinikka sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Sinikka sa...

Vilken fin Lo. Jag använder mina washi alldeles för sällan. Gillar alla små hjärtan du har använd.
Så om jag skulle vinna skulle jag utmana mig själv och använda dom på min a nästa projekt.

Anna Uhras sa...

Åååå!! :-) jag skulle tejpa !!! Ett kort jag såg här på er blogg med många olika washiskulle jag genast lifta! Använder dom lite nu och då som dekos på LO också. Ibland får dom dekorera ett kuvert med ett kort eller brev i för att få lite personlig prägel på även kuvertet som ju är det första man ser. Ja jag skulle använda washin till lite av varje med andra ord :-) kram Anna :-)

FrökenGrön sa...

Jag skulle börja med att piffa upp min vita lampskärm som är lite tråkig. Sen skulle jag dekorera några journaling cards till pocket scrapbooking och dessutom skulle jag använda lite tejp som bakgrund och deko på vanliga layouter :-)