söndag 8 februari 2015

Washi tape

Hej där!
Till det här kortet har jag fått massa inspiration från en tjej på nätet men nu kan jag förstås inte hitta vem det var.... Illa värst. Men hur som helst en kul idé att tejpa en bakgrund tycker jag.

Kortet har dessutom både hjärtan o rosa så det blir en liten inspiration och påminnelse till månadens utmaning även om kärlekstemat inte är så tydligt. Fast kärlek till livet är det förstås och det räknas kanske?!
Du hänger väl på?! Tävlingsinfo hittar du >här<

 Material: Washi-tejp, halvpärlor, körsbärsblommor, nejlika, platta blommor, textstämpel, dyna och 3D-kuddar.


Just den tejp med hjärtan jag använt är från mina gömmor men de övriga + en hel massa till hittar du i butiken.




3 kommentarer:

Anna Uhras sa...

mmmm så snyggt!! Härligt våriga färger!!! Läckert med de olika blommorna.... Liftvarning !!!! :)
Kram Anna :)

Doreen sa...

Love the fab image and details,just gorgeous.xxx

DeadUntilDark sa...

Jättefint! Jag blev så glad av färgerna. :)