måndag 31 augusti 2015

Kjoltygs ATC

Under Augusti har vi i teamet fått olika utmaningar - min var att göra kort med klänningar. Verkligen inte min grej måste jag säga - men jag gilla  ju utmaningar och tog tu med det genom att göra följande ATC kort där jag använt olika typer av Dress Form stämplar.


På det första ATC kortet har jag stämplat och embossat med vit embossingpulver. På den lilla chipboardhängaren har jag limmat fast ostduk i lager efter att först ha sprayat den med olika typer av mist.


Kort nr 2 har en illgrön klänning som jag stämplat och embossat på samma vis. Jag har dekorerat den med lite bling.


Det sista kortet kan man säga är som en kombination av de båda första. Här har jag embossat en tredje klädställning och sedan hängt en kjol av tyll på en klädställning i chipboard.


Tack för att ni kikat in här idag!

Produkter från En liten Butik:
Simply Floral 6x6 paper pack
Stampendous Embossing Powder White
Embossing Enamel Aged Hunter
Embossing Enamel Aged Scarlet
Ostduk

Inga kommentarer: