onsdag 26 augusti 2015

Jordgubbskort

Idag vill jag visa att det finns många olika sätt att använda mönstrade papper på. Papper med stora svartvita mönster gillar jag att klippa ut och sedan färglägga. 


Till det här kortet har jag klippt ut en stor jordgubbe från ett av papperna från "Farmhouse Kitchen" Mix & Match pad och sedan målat det. Jag erkänner villigt att jag faktiskt färglagt med dotterns tuschpennor (är man på semester så är man).


De små textremsorna är också urklippta från ett papper från samma serie. Visst är effekten rätt bra? Jag tycker att jordgubben ser klart ätbar ut!!

Hoppas jag inspirerat er idag.

Jag har använt följande produkter från En liten Butiks webshop:
Canvas Home Basics Mix & Match Pad "Farmhouse Kitchen"
Deco Art Decoupage Paper Olde Worlde
Heidi Swapp Color Shine Sweet Cherry
Tattered Angels Pretty Pastel Kit


Inga kommentarer: