fredag 19 juni 2015

♥ Sommarhälsning från oss alla ♥

Först vill vi börja med att önska Er alla en riktigt fin 
SOMMAR!!
Idag firar vi Midsommar och det dukas upp ett antal sillburkar, färskpotatis, grillat och massa annat gott. Vi sjunger och dansar små grodorna runt stången.

Här kommer hälsningar från oss alla till er alla - Go och gla midsommar!

MIN SOMMARHÄLSNING ÄR FRAKTFRITT I WEBSHOPEN!
www.enlitenbutik.net

Fram till och med augusti månad kommer ni att kunna handla fraktfritt hos En liten butik, hoppas ni hittar mycket som ni gillar :)

//Lotta

**************************************
Hej! Här kommer en Midsommarhälsning från mig, Tesa.

Jag fick ett härligt paket av Lotta med massa pysselgodis. Mums!
Skapade en Mixed Media sida där jag använde Strahtmore Mixed Media papper
som bas till mitt alster.

Den gröna blomman har jag gjort av kaffefilter och blompistill från Wilton. Färgade in filtret med Silks Acrylic glaze.

Materialet jag använt:
Strahtmore Mixed Media pappersblock
Prima Light Paste
Prima Vintage Trinkets
Prima Micro Beads silver
Silks Acrylic Glaze i färgen Key Lime
Wilton Stamens (blompistill)
Rosor och Cherry blossoms
Maja Design - Nyhavn serien

Hoppas ni alla får en fin sommar.
//Tesa

***************************************************

Glad midsommar, sol o sill önskar  jag er 
med en klassisk midsommarblomma:

Den lilla vimpeln är gjord av ett ituskuret PL-kort, en körsbärsblomma, en chipboard med crackle paint och stickers. Pinnen är ett sugrör i papp som jag skar en skåra i för att fästa kortet. Plättlätt och med plats för en hälsning på baksidan!

Kramar, Monica =)

********************************************************************************

Glad Midsommar vill jag önska er med ett meddelande att ta hand om er och era nära och kära och att leva livet nu för man vet aldrig när det tar slut.

Har gjort en LO med ett inte så bra kort men det är det enda kortet jag har på hela min familj från förra året då vi firade midsommar. Då visste vi inte att min pappa skulle gå bort ca 6 månader senare, därav titeln.


Materialet jag använt:

Kramar från Cissi

 ********************************************************************************


Glad midsommar till alla er härliga pysslare där ute önskar mig - Linda/DeadUntilDark.

********************************************************************************

Inga kommentarer: