torsdag 28 mars 2013

Skapa spännande och personliga strukturer

Ni har väl inte missat alla fina nyheter i shoppen? Just nu finns det mycket roligt för att skapa personliga LO, journalsidor och kort.   Jag har gjort nya sidor i mitt mixed media album. 

Hoppas att få träffa flera av er under Stockholm Scrap and Pearl event den 6-7 april. Jag kommer att ha en workshop i just yta och strukturer och här kan ni se några glimtar i vad jag kommer att visa.
 Stampendous produkterna är ett superhärligt embossingpulver. Blanda och mixa dem med varandra för att få personlighet. Du behöver till grund Embossing enamel. Du kan med fördel blanda fler färger med varandra. Här har jag även blandat i Color fragments för att ge det där lilla extra. Sedan finns det även Glided fragments som som ger en ytterliggare en dimension.
Även här har jag använt Glided fragments men här har jag helt enkelt bara lagt dem på lite lim. 
Svart gesso tillsammans med denna blommiga stencil från Prima har gjort en härlig bakgrund.

 Här har jag skapat en extra dimension med sparklers.
 Här har byggt på med olika flera lager, gesso, modeling paste och mistat med Mister Hueys fylliga färg. Slutligen lite av Stampendlous emanel emossingpulver.
 Grus på en plastficka för att få ett foto att smälta in.
Ja, här ser ni delar från workshopen som jag kommer att ha. Ni som kommer att gå på workshopen kommer dessutom få 30 % på alla produkter som jag visar. Ett riktigt bra erbjudande. Ser verkligen framemot att få pyssla och träffa härliga människor. Vi ses väl? 
Kram Katja
 

1 kommentar:

Susanne sa...

Jag kommer på lördag kl.17, så skoj att få se dina tekniker live :) Må bäst! Kramizar Susanne