söndag 18 november 2012

Paketkalender

Så har turen kommit till mig, Fnyz, att visa min kalender som jag skapat med Lilybee Christmas Cheer papper. När vi fick utmaningen från Lotta att vi skulle skapa en varsin kalender så visste jag direkt att jag skulle ta tag i saken och göra en paketkalender till mina döttrar, har tänkt göra en varje år men det har hittills aldrig blivit av.

Jag började med att wskära ut alla siffrorna med en cirkelskärare och sen monterade jag dem på träklädnypor som finns att köpa på mataffärer och massa andra ställen. 





Lite större paket på julafton med stämplade tags på:


Bara två veckor kvar till 1 december nu så snart får de börja öppna :-) å blir ni inspirerade å vill göra en egen kalender har ni ändå gott om tid på er ;-)


///Hanna/Fnyz

1 kommentar:

En liten butik sa...

Vilken fin kalender, tyvärr så vill mina barn sina paket till julafton - har "större" önskningar!