lördag 10 november 2012

Bidrag och vinnare Oktober

Oj vad tiden gick snabbt! Vi hann inte riktigt med att få till vinnare och bidrag i bloggen men nu är dem här :)

10 papper av Maja Design skickas till vinnaren som ni ser längst ner. Varmt tack till ni som deltog. Skissen som tolkades var följande...






(ledsen men jag lyckas inte vända detta kort rätt :(  )
 
Vinnaren är....
 
*
 
 
*
 
 
*
 
 
*
 
 
*
 
 
*
 
 
*
 
 
*
Maria
GRATTIS!!
 
 
Regga dig i webshopen så skickar vi dina papper till dig!
 
Grattis!
 
 
Håll utkik efter november månads tävling, kommer inom kort!

3 kommentarer:

Susanna sa...

Men ni visade väll inte alla bidrag? För mitt var inte med... Grattis till vinnaren!

En liten butik sa...

Hej, det trodde jag att vi gjorde, visade alla bidrag - har du mailat för jag kan inte se att du lämnat som kommentar? Ber verkligen om ursäkt för det är klart att ditt bidrag skulle varit med! //Lotta

maria sa...

Åhhh va kul!!!! Nu blev jag riktigt glad. Tack!!