söndag 15 juli 2012

You 2 - layout & ett förvaringstips

På den här layouten har jag använt mig av två loppisfynd, ett samlarkort med en luftballong samt ett kuvert med en rolig vikning. Dessa är nog inte syrafria, men de var så vackra att de får vara med ändå.

Papperna kommer från MME 6" paperpad Be Amazing och de läckra bradsen kommer från samma serie. Rubriken och vissa hexagoner är lackade med Matte Accents. Min absoluta Glimmer Mist-favorit hittar ni i kittet Sand and Surf, nämlingen Turquoise.



Sedan vill jag ge er ett litet förvaringstips, för visst kommer ni ihåg tävlingen?

Den gröna pappersväskan är egentligen en kylväska på hjulfrån Jysk, fyndad på höstrean för endast tio kronor. I den har jag ställt en väska där mina färdiga kitt samsas. I ytterfacket ryms det rätt ordentligt med dekorationer, så den här väskan är perfekt att ta med sig på scrapträffar.



/Inspiratör Ami

1 kommentar:

Cornelia sa...

En glad och härlig LO i sköna färger!

Beundrar din organisation! Kit! Jag skulle aldrig i livet kunna packa och åka på träff. Är säker på att nåt viktigt skulle blivit kvar hemma *S*