torsdag 19 juli 2012

Badlayout med FabScrap

När jag fick se baksidan av detta papper från FabScrap så ville jag direkt göra en layout med bad-tema. Det är härligt turkost med splashar på som ser ut som nån som plaskar med vatten :-D

"Första badet i badkar"

Jag använde två olika cirkelstansar för att göra hål i mitt bakgrundspapper sen satte jag pappret Victorias Fantasy Från FabScrap bakom och använde 3D-kuddar för att få lite distans mellan de två papperslagren.

I en av de större cirklarna satte jag en liten groda från YouDo:

Bakom fotot använde jag två papper i MMEs 6*6 paperpad "Be Amazing" till att göra breda remsor.

I övrigt har jag dekorerat med en hel hög med halvpärlor från YouDo. När man känner att något saknas på layouten eller kortet så tycker jag ofta att halvpärlor eller dyl. kan göra jobbet ;-) och våga ösa på med pärlor så det ger lite effekt!

///Hanna/Fnyz

Inga kommentarer: