söndag 22 juli 2012

Årstidstags

Jag fick en liten utmaning av Lotta, hon ville att jag skulle göra "Årstidstags med härliga uppmaningar som man mår bra av". Jag har nog aldrig gjort någon tag förutom enkalre varianter som jag använt på layouter, men aldrig på det här viset som blir mer som små kort.


Jag valde att använda wellpapp från YouDo att stansa ut mina tags i, det blev lite mer liv på själva tagsen då kändes det som. Sen har jag använt mig av Washitape och halvpärlor från YouDo, rosa halvpärlor fjärilar, stor brun blomma, blad och ros från Prima.


På dessa två tägs, som för mig är "Höst" och "Vår", har jag använt en sticker från MME och så har jag klippt ut en del av förpackningen till stickersen där texten "Follow your heart" stod. Tyckte det var en uppmaning man blir glad av :-)

Banden på "Vinter", "Sommar" och "Höst" kommer alla tre från denna bandförpackning från Making Memories. Det mörkrosa bandet på "Vår"-tagen kommer från denna förpackning från YouDo.

//Hanna/Fnyz

Inga kommentarer: