lördag 23 januari 2016

Vänner är änglar på jorden!

Här kommer ett kort från mig igen. Jag gör inte så många kort och nu har jag gjort två på en vecka, det tar sig! Detta kort är riktigt genomarbetat för att vara mig - framsida, insida och baksida. Och ja jag måste få säga att jag är riktigt riktigt nöjd. Kortet är skickat till en kär vän som fyllde 50 år igår.

Material som använts är
Papper Kaisercraft (använt skalpell för att skära upp för vingarna)
Band (vikna, färgade som sticker ut från blomman)



Maja Papper (finns endast i fysisk butik än så länge)
Stans (lövet)


Papper Kaisercraft
Pistill
Stämpeln är tyvärr slutsåld men jag försöker få tag på den igen!

Hoppas ni fick lite inspiration och skäms inte över att lämna många kommentarer till mig - 
jag blir så glad!

//Lotta





2 kommentarer:

Monica =) sa...

Oj så många snygga detaljer, underbart kort!
Får du tag i den kaxigt charmiga textstämpeln igen står jag först i kö =) Rolig detalj att låta texten titta fram bakom lossrivet mönsterpapper!
Kram, Monica

Malin sa...

Den stämpeln vill jag gärna ha med, om du får in den igen.