onsdag 7 mars 2012

Presentset del 2

Här kommer resten av det matchande presentsetet som jag började visa igår. Först gjorde jag en enkel men effektful presentförpackning som jag fyllde med en dekorerad chokladkaka och två små kort.



Chokladkakan fick bara ett fodral så att man fortfarande kan se vad som döljer sig inuti.



Korten är bara 10x10 cm stora och är gjord med några av de få spillbitar som blev kvar när jag var klar, nu är det inte mycket alls kvar kan jag lova. :) Papperet med cut outs på är väldigt tacksamt när man vill göra snabba, enkla projekt, och med ett par matchande papper till går det som på en dans trots att man som jag inte är särskilt romantiskt lagd! ;)



Jag kan väl tillägga att mottagaren av presenten blev väldigt glad och det var ju huvudsaken! :)
Material från butikenCardstock
BoBunny Cut Outs
BoBunny Gabrielle Flight
BoBunny Gabrielle
Blommor
Flerfärgade band från YouDo

1 kommentar:

En liten butik sa...

Din granne kommer att bli överlycklig, mycket fint! //Lotta