måndag 12 mars 2012

Flower Power-inspiration

Här kommer lite inspiration till Flower Power tävlingen. Om ni inte allaredan köpt detta kit gör det, så kul att skapa och så fina blommor och papper att man blev alldeles skapargalen.





Valde att använda mig av tonerna brunt, lila, rosa, aprikos samt turkos. Detta lila blommiga pappret skulle jag kunna tänka mig att ha som tapet om det hade funnits, gillar det med dess bruna inslag och swirlar.





Stansade fjärilar med min Martha Stewart stans för att det skulle bli ännu mera fjärilar, tycker sånt är fint.




Detta läckra pappret från Bo Bunny är så fint, gillar det turkosa inslaget.





Fina facetterade halvpärlor fick dekorera de söta fjärilarna.




Satte rosa bubblig cardstock bakom detta vackra papper, detta vackra blom och fjärils papper får mig att tänka på Carl von Linné och hans vackra bilder när han skulle skildra alla sorters blommor. Helt ljuvligt, älskar såna papper. toppade med en fyllig blomma från Prima.




Så kul att få gå loss på så många olika mönster och återigen fjärilar får pryda denna ask.




Färgade in alla rivna kanter med lila färg från Tim Holtz.

Hoppas nu verkligen att du blir peppad till att beställa månadens kit, du kommer inte att ångra dig.


Gå in på ELB:s webshop för att få reda på mera info om kitet.




Varma fjärilshälsningar från Camilla

Inga kommentarer: