torsdag 8 december 2016

Ett julkorts tips

Hej!

Jag fortsätter att ösa på med lite julkortstips här!
Än finns det ju tid att knåpa ihop några och har det här pysslar du ihop rätt så enkelt.

Hoppas jag inte tråkar ut er men jag har även den här gången använt mig av underbara Bella blvd Christmas.
Jag har även använt ett mönster papper ur ett annat ljuvligt Bella blvd collection kit som heter You are loved.
Kortbasen är vanlig vit slät cardstock.

ELB_illustratedfaith_christmaskitELB_illfaith_youareloved



Ett PL-kort från kitet fick bli mitt motiv på kortet.
Stansade ut kortpanelen med en rektgulär die med korsstygnsmönster från Lawn Fawn.
Sydde några sömmar i turkost och monterade kortet med text med 3d-tejp.


Lite fräscht med ett julkort i svartvitt och en gnutta turkos tycker jag.

Ha det så gott och kom ihåg att njuta av adventstiden trots all stress som ligger och lurar.

Och du, glöm inte Lottas brakerbjudande på stämplar nu i december!
Du hittar mer om det HÄR!

Tack för titten!
Kram Anna :)


Inga kommentarer: