fredag 28 november 2014

En Lo med utsikt

Hej på er! Nu dyker jag upp här igen med ytterligare en Lo. Fotot tog jag i somras efter en lång bergsklättring och vyn är det hotell som vi bodde på. Ett ställe som hela familjen längtar tillbaka till.

Aegan Park (8x8)

Jag använder till 98% vit cardstock som bas till mina layouter. Ibland chockar jag dock mig själv med någonting annat, då oftast ett mönsterpapper men den här gången blev det cardstock i färgen kraft. Som bakgrund har jag målat ut vit akrylfärg med en palettkniv, en favoritteknik just nu. Mönsterpapperna är återigen från Heidi Swapps Hello Today.
Jag har dekorerat med ett par chipboardbanners från Jenni Bowlin som jag klätt i papper, tags och Diecuts från bland annat Heidi Swapp. Ni finner även ostduk, Enamel Dots och alfabetet från Snap i webbutiken.

Inga kommentarer: