måndag 10 mars 2014

Temavecka - tags

Den här veckan har vi tema "tags" här i bloggen och ni kommer få se en blandning av både tekniker och användningsområden. :)

Jag började med att trycka ut lite distress paint i färgerna picket fencebroken china och mustard seed på mitt återanvändningsbara bakplåtspapper och spraya ordentligt med vatten. Sedan drog jag min tag igenom färgen och lät det torka. De turkosa färgfläckarna är den läckra bakgrundsstämpeln n*studio Grunge stamp och distress ink broken china. Pappersremsorna kommer från Printshop paperpad 6x6 och dekorerat har jag gjort med Studio Calico printshop Wood Veneer heart. Som det där lilla extra har jag strött Aged Teal Embossing Enamel över tagen och värmt. Titelstämpeln är Kaisercraft Confidence Text embossad med svart pulver.




1 kommentar:

Sinikka sa...

Jätte fin tag i härliga färger