söndag 30 mars 2014

Åka pulka

Jag förstår att det är vår på många ställen runt om i vårt avlånga land, men här i Norrland har vi fortfarande snö. Det är väl inte direkt så mycket pulkaföre nu, men på vissa ställen går det fortfarande bra att åka. Jag tänkte därför visa en vintrig layout som har ovanligt lite färg för att vara mig.

Jag började med att stämpla bakgrunden med en guldfärgad dyna och YouDo Background Playful samt en roller stamp från Glitz som tyvärr är slutsåld.Det snygga PL-kortet jag lagt bakom mitt foto kommer från Charmed cardstock wood veneers journaling cards kit och det guldiga papperet är från samma serie. Dekorerat har jag gjort med Chalk Studio decorative tape, resinfjäder från Prima, Pearl Daisys och de små vita "snöbollarna" är frigolitkulor jag fått av min fyraåriga dotter som hon absolut tyckte att jag skulle pyssla med! :)




Inga kommentarer: