lördag 12 januari 2013

Omtanke

Förra året tänkte jag bli lite bättre på att visa dem jag bryr mig om lite omtanke, men av olika anledningar stannade det mest vid tanken. Jag tar omtag i år och tänkte försöka sprida lite glädje omkring mig i form av små gester som t ex kort, presenter, nybakat eller något annat. Som hjälp på vägen har jag även i år gjort en liten anteckningsbok med en sida för varje månad där jag kan skriva upp födelsedagar och påminnelser för att inte glömma bort.


Stjärnan sitter på 3d-kuddar och har dessutom fått lite crackle accent på sig.

Jag gjorde dessutom ett kort på en gång, men det har jag redan gett bort för att någon annan ska kunna skicka lite glädje. :)


Material från butiken
Kraft cardstock
My Mind's Eye 6x6 paper pack Oliver
GlimmerMist Riptide
Ranger Crackle Accent
YouDo bakgrundsstämpel Playful
Ostduk
Minirosor

2 kommentarer:

Monica =) sa...

Vilken härlig tanke!!!
O vilken fin liten bok du gjort -skriver du löpande eller har du använt typ almanacksblad inuti?
Ursnyggt att låta mönsterpapper komma fram så fint o effektfullt att samla ihop dekorationerna sådär.
Gillar kortet med. Kraft är snyggt!

Kram Monica







linaliten sa...

Tack! :) Det är blanka blad i, ett för varje månad. Sen skriver jag i datum, händelser och idéer allt eftersom. Det gör inget om det inte blir i rätt ordning varje månad, det viktigaste är att ha lite koll! :)