tisdag 20 mars 2012

Grattistag!

Det är alltid bra att ha lite kort och tags liggande för det där akuttillfället ni vet! Jag har gjort en riktig favorit i repris... 


Jag har både chalkat kanter och stämplat med den nya fantastiska dynan från Ingvild Bolme!  
Bokstäverna är "Antique Linen"-färgade, det såg jag när jag hade stämplat bakgrunden med den färgen... 
Lite Matte Accents på banderollen. Det står "Something good will happen today", passande på en födelsedag!

Jag stämplade med en liten textstämpel på en av fjärilarna... 


Fjärilar från Prima
Blomma från Prima
Teeny Alpha från Glitz
Tag nr 8
Mönsterpapper från Glitz 6x6
Röd chalk från Ingvild Bolme ( kommer snart upp i webshoppen)
Matte Accents från Ranger

1 kommentar:

En liten butik sa...

Härlig tags, gillar murrigheten! //Lotta