söndag 25 mars 2012

Gästbok

Hej här kommer en kreation iform av en gästbok som jag skapade till min syster när hon skulle gifta sig. Bröllopet och festen ägde rum på en ö ute vid Västkusten. Inbjudningskorten hade en kompass med kordinaterna för ön och det spann jag vidare på och använde mig av en kompass från Tim Holtz. Hittade samma färg som de hade på sina inbjudningskort, midnattsblått med glitter i. Gjorde gästboken enkel och med få färger, blått, beige och vitt.






Valde att använda mig av maskning med kompassen. Hittade fina snäckor i papp som också fick vara dekoration. De läckra bladen till rosorna är av koppar. Rosorna är beiga och dekorerade med små glas stenar. Tårtpapper kan vara bra till mycket, så bra att göra det lite mera romantiskt med rosorna.





De ljuvliga rosorna i kombination med det blå och bladen.




Här en bild på kompassen och en del av de ljuvliga kopparbladen.


Min syster och hennes man blev jätteglada för denna gästbok, hoppas att ni gillar den också.


Mvh Camilla


Inga kommentarer: