måndag 5 september 2011

Bokkort

När vi fick reda på att vi skulle välja ut ett favoritalster i bloggen att lifta visste jag direkt vilket jag ville ge mig på: Liza's supersöta bokkort som visades här på bloggen i somras. Det var helt i min smak, och på tiden att jag gav mig själv en rejäl utmaning. Nog för att det är pilligt att vika och limma, men jag tycker absolut ni ska testa! :-)...Ett tips är att inte välja för tjockt papper på stommen som man bigar/viker: jag hade 200g papper vilket var knöligt nog att få till. Lycka till!....//Cattie




Material:

4 kommentarer:

En liten butik sa...

supersöt denna också!!

Marita Johansson sa...

Men den blev ju jättefin

Terés sa...

Jättefin, kul att du liftade hela... Extra hedervärt på nåt sätt!

Kram

Terés sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.