tisdag 7 juli 2015

The Happy Planner

Ni har väl inte missat senaste stora nyheten - planners? Jag har kikat runt på olika typer av planners, kalendrar, och hittade Me and My Big Ideas "Create 365 The Happy Planner". Långt namn, jag vet, men plannern är verkligen härlig! Hos Me and My Big Ideas kan du kika igenom de olika varianterna, så gå in dit och hitta den som passar just dig! Lägg sedan till något extra som till exempel extra anteckningssidor, små post-itlappar, stickers eller smala komihågblock. Alla produktbilder är länkade till rätt ställe i butiken.

Efter många funderingar fram och tillbaka valde jag denna kalender:
Jag kommer att uppdatera er då och då med någon sida ur min Happy Planner och eftersom att jag inte gärna upprepar mig, så kommer nog uppslagen att se olika ut. Denna första vecka kommer jag visa upp veckans tre första dagar som jag dekorerat med små stämplar jag hade hemma, några stickers (Shimelle från American Crafts, se nedan) och postitlappar. Och nej, vi har inte fullt upp denna vecka. ;)



Här har ni några olika produkter från Create 365 The Happy Planner-serien.





/Ami

1 kommentar:

Monica =) sa...

Så härligt med en almanacka man faktiskt blir glad av! Blir lite som en slags dagbok i litet förmat oxå tänker jag för den måste bli väldigt mycket roligare att bläddra tillbaks o kolla i <3 Ska bli kul att följa hur du använder den.
Sommarkramar