måndag 6 juli 2015

Gult och blått

Ett studentkort i juli månad, ja ja bättre sent än aldrig... ;)

Min dotter tog studenten i juni och såklart fick jag göra ett studentkort till henne, men kortet hade säkert funkat som gratulationer till prinsbröllopet också....

Som ni vet så gillar jag färg och kladd men det jag "samlar" på är stämplar visar det sig. Men 90% av dem använder jag inte, de kan ju bli smutsiga då, och ja jag är likadan med papper, inte klippa i det om jag verkligen inte behöver :) Hur tänker du?

Jag utgick från mitten med limpistolen och drog linjer mot diagonalerna.


Band och flaggor privata i övrigt har jag använt vit och svart cs, enamel dots mina är lite äldre, stampendous tinsel embossing powder, gula flakes, limpistol, mist och säkert lite till... 

//Lotta



1 kommentar:

Monica =) sa...

Urfint o kul idé att använda smältlim! Ska komma ihåg att testa det.
Kram, Monica