söndag 12 augusti 2012

Champange del 2

Jaha idag är det alltså Birgittas tur! Här följer bilder på hur hennes scrapbox blev....

Tagen är distressad med olika färgnyanser sen har jag stansat ut en miniswirl från Cheery Lynn Design som jag sedan använt som stencil (hålen som blev alltså). Jag använde Tattered Angels Chalboard att spraya med. Det vackra pappret är från Prima för 9 kr/st.


Birgitta var som sagt intresserad av handarbete därför blev det mycket bra med virkade blommor från Prima övriga blommor hittar du under "Blommigt" i webshopen.


Skärgård och båtar var också något som var viktigt att lyfta fram och det gjorde jag med hjälp av YouDos stickers.


Jag hoppas innerligt de blir nöjda med sina fina scrapboxar och innehållet som kommer att bestå av fin champange med Tack-tag kring halsen!!

Jag blir mycket glad om du talar om vad du tycker

Ha en go dag!  //Lotta

Inga kommentarer: