lördag 11 augusti 2012

Champange del 1

I förra veckan fick jag ett spännande uppdrag - pimpa två champangeflaskor. En kund skulle ge bort två flaskor champange till fd. arbetskamrater men ville göra det lite mer personligt, så hon kom till mig.... Jag fick reda på att Ulf älskar sina rondeller och vurmar för miljön, Birgitta handarbetar och älskar sin båt och skärgården. Istället för att pimpa själva flaskan valde jag att pryda två snygga kartonger från Scrapboxing.

Här följer lite bilder på Ulfs pimpade scrapbox, imorgon visar jag Birgittas ;)


Ulf vurmar för miljön ska också nämnas därav nedan cyklar.

Tag, papper från Natural, mitten ska symbolisera en rondell och det som är satt ovan är en bild av en rondell utskriven i OH. Pappret som ska symbolisera en väg är också från Stacket Natural.

Cykeln är från pappret Glitz och sedan har blommorna i cykelkorgen blivit tredimensionella...
Fjäril och brads med cykel hittar du här...

Imorgon blir det Birgittas tur!

Säg gärna vad du tycker!!

Ha en bra dag! //Lotta

Inga kommentarer: