måndag 28 november 2011

Scrapboxing i brunt och bling!

Jag gillar verkligen de nya boxarna som Lotta har köpt in... Jätteroliga att jobba med och det finns ju så många olika storlekar och former. Idag visar jag den minsta boxen i den här modellen. Den heter modell 13 i shoppen och är ca 13 cm hög. Här kommer lite bilder:


Jag satte lite Primabling på locket av boxen och lät det liksom rinna över kanten...  Jag har lämnat plats för namn på mottagaren på framsidan, jag vet inte vem som ska få den än så det får vänta lite.
Baksidan fick bli enkel med 4 blingstenar i hörnen bara, sen fick det vackra pappret tala för sig själv. På sidan sitter det en bit spets från Prima som jag har färgat in med Distress ink Frayed Burlap och Vintage Photo. En liten chipboardfjäril från Jenni Bowlin har fått lite stickles på sig och ett spår av pärlor. Den hänger över kanten, Det fick bli dagen tema... 

Den stora blomman och den lilla pebblen med fågeln i är från Prima, jag älskar dessa blommor med fjädrar i! 

Ännu en fjäril som hänger över kanten, tycker det blev lite roligare på det sättet. Jag gillar när saker är utanför ramarna!


Jag kan verkligen rekommendera att ha några såna här hemma eftersom de är så snabbpysslade, perfekt när man behöver en gå-bort-present! Hoppas ni gillar det och glöm inte att lämna ett spår innan ni går vidare! 


Kram å trevlig måndag!!! // Terés


Material från Shoppen:


Box 13
Papper; Miss Morgan från Quick Quotes Paper ( kommer snart i butiken )
blomma från Prima
Pebbles
Liknande bling från Prima
Fjärilar


Övrigt är privat... 

3 kommentarer:

En liten butik sa...

Var lite osäker på blomman med glitter på - men här kommer den till sin fulla rätt! Ursnyggt! //Lotta

Susanne sa...

Underbart vacker!!!! Du har verkligen dekorerat den jättefint och så användbar att ge bort! Din kalender är superfin!!!!
Ha en fin dag!
Kramizar Susanne

Jennie sa...

kanon snyggt!!