söndag 13 november 2011

Layout kattunge

Här kommer en layout från mig, det är min söta lilla kattunge som bjuder på en busig bild. Vad kan vara bättre än ett litet skrymsle att krypa ner i. Min dotters potta visade sig vara ett kanonkul gömställe och han passade väl in bland alla klistermärkena. Följde LO-skissen och så här blev min layout hoppas att ni gillar den och ger mig många kommentarer.








Här är min goa lilla kissekatt, han heter Eskil och är av rasen Exotic.







Några söta små kattknappar fick vara med som dekoration, de kommer från You Do.









Rubriken Katt toa tyckte jag passade perfekt, min dotter blev dock lite frustrerad över att han gjorde anspråk på hennes potta. Några embossade tassar hör ju också till.








Hoppas att ni gillar min layout på den söta kattungen, om ni gör det glöm inte att lämna en kommentar.






Tack så mycket för titten

Material: Brun och svart cardstock, rosa melerat papper som passar till pottan "Basic grey", kattknappar från You Do, embossing tassarna kommer från Panduro, det brun skimrade nätpappret kommer från ELB men saknar namn på förpackningen, bokstäverna är från eget skapta.




Många scraphälsningar från Camilla

1 kommentar:

Kattiz sa...

Vilken fin lo och kisse ;)Kram Kattiz