onsdag 7 september 2016

Var är min mojo?!

Där är den!

Min inspiration alltså - jag har letat efter den! Tydligen så hade den fastnat i de fina klistriga rubons från Prima som jag fick hem från butiken för någon vecka sen och jag skapade en layout - något jag inte gjort på mycket länge. Superskoj! 

På de klistriga rub-on-orden (som jag har som titel) satte jag fast folie/foil, som finns i flera olika färger. Sååå häftig att använda och det blir så snyggt! 




Till bakgrunden har jag använt Color Shine Mist - en nyhet i butiken - i färgen Seafoam (finns i settet Overcasts). Jag gillar att det finns mister i små flaskor - då behöver det inte bli så dyrt om en vill ha mååånga färger. Jag använde också Finnabairs stämpel Clear Messy text på min bakgrund. 

För att dekorera använde jag bl.a. Puffy stickers Saturday och Go Now Go wood buttons från American Crafts och små söta fjärilar från Prima. 

Nu hoppas jag att min våg av inspiration håller i sig så att jag kan få bidra med lite fler alster här i bloggen framöver!

Pyssla lugnt!
/ Jeanette - Tettiz



2 kommentarer:

Gittans Pysselsida sa...

Ja, men det blev ju en fin LO, tur att du hitta din Mojo!
Så mycket fint du tipsa att du använt,trevliga små flaskor bl.a.....nu måste jag nog lägga in en best.
// Inga

Anna Uhras sa...

Underbart Jeanette😍 Nog har du hittat din mojo allt, you are on fire girl!! Härligt!! Kram Anna 😃