lördag 4 juli 2015

Vallmo

Jag fick så fina stämplar från Unity Stamps med Vallmoblommor. Jag har använt Dylusions nya färg i nyanserna Cut grass och Postbox red på blommorna. De mörka skuggorna är Mix´d media inx i färgen leather. Den stora blomman monterades på 3D-kuddar för att få lite dimension. Basen till det hela är ett Strahtmore mixed media papper
Primas stencil av Finnabair användes på bakgrunden samt en stencil från Balzer Design. Den rosa/lila färgen är akryl glaze från Silks. Jag använde dessutom Silks Key Lime på vissa ställen.
Stämpelsetet innehåller även två textstämplar som jag använde på sidan.

Ha det bra!
//Tesa

1 kommentar:

Jeanette Wallén sa...

Så himla fin sida!!
Vad är det för en bakgrundsstämpel med alfabetet och siffror (ser ut som skrivmaskinstext) som du har på sidan? Den blev jag KÄR i!! :D