fredag 30 december 2011

Jul igen?

I våras gick jag med i en utmaning som handlade om att göra ungefär ett julkort i veckan. Ni vet, så att man ska slippa sitta där i december och panikscrappa kort till hela tjocka släkten? Min goda intention höll i sig i ungefär...två julkort...men NU så, nu ska jag banne mig orka lite längre! Ni får därför inte bli allt för förvånade om det kommer dyka upp julkort från mig under 2012.

För er som vill passa på att fynda julsaker så har Lottas rea startat - massa gottgott i reakategorin, inte bara julsaker förstås!


Dessa båda kort har jag gjort av fram- och baksida från ett reapapper: Ornamental heter det och kommer från My Mind's Eye. Futtiga fyra kronor och det blir ditt...
God fortsättning på er!

Kram Anneth/Lillnettan

2 kommentarer:

Terés sa...

WOW! Hur gör man för att hamna på din julkortslista??? Superfina kort!!! Jag var mycket latare än så... *skäms*

Kram å gott nytt!

En liten butik sa...

Jag vill också skapa ett julkort i veckan, så kan få alla att höja på ögonbrynen till jul 2012! Mycket läckra kort!! Lycka till...