söndag 15 maj 2011

Min familj


Jag har gjort en LO där min dotter har ritat oss. Den har hängt ett tag på dörren men jag tyckte den tråkiga lappen skulle piffas upp lite med det underbara pappret från Pink Paislee.
Klicka på bilden för tydligare bild.



Pink P pappret är dubbelsidigt, underbara hus på ena sidan, läckra siffror på den andra. Båda ville jag ha med. Röd cardstock som bakgrund. Jag har fått dille på kork så det fick bli en bra bakgrund. Även små blommor stansades ut med en retro punch.

Visst har hon ritat fint?
Ha det så gott och tack för titten,
Stephi

Material:
Pink Paislee papper hus/siffror
Röd cardstock
övrigt privat

2 kommentarer:

Päivi sa...

Snyggt!Vilket roligt sätt att spara ritningen på. Och jo visst, hon ritar jättefint. Har nog ärvt mammas konstnärliga talanger :o)

Ha det bäst!

Dilorf sa...

Vilken härlig välkomstskylt! :)