söndag 17 april 2011

En tulpan till våren

I dag visar jag, Stephi, ett sött tulpan kort.

Jag har använt de ljuvliga papperna från Pink paislee, Butterfly garden.
Jag har även använt mig av stämpel setet samt fjärilarna från samma serie. Helt underbara!!


Denna stämpeltext är så fin. Jag har haft genomskinlig cracle paint på texten och vit på volangen under.



Här är de nya arken med klistermärken från Bildmålarna. De är på väg in i butiken.
Blommorna är utstansade i två storlekar,ur samma pappers serie, några av dem är stämplade på. Alla blommor fick lite lack över sig. Chipboarden flickan sitter på är embossad i guld, lite slarvigt för att få den att se gammal ut.


Ha en fin söndag, Stephi

Material
klistermärken bildmålarna, på ingående denna vecka
stämpel Reprint, på ingående denna vecka
Papper Pink paislee
stämpelset Pink Paislee
Fjäril pink Paislee
trollslända you do

4 kommentarer:

Ziro sa...

Wow vilket underbart kort! Annorlunda vikning också!

NHL sa...

Ja, vackert kort! Verkligen vackra produkter med :-)

Liza sa...

Åh så gulligt kort!! :)

Linda sa...

Vilket underbart kort Stephi!