fredag 22 juni 2012

Gå bort-present med sommartema

Glad midsommar på er allihop! Jag hoppas att solen skiner på er, sillen, potatisen och jordgubbarna blir framdukade och att ni får lite tid över till att fånga små grodorna med kameran för att sedan kunna scrappa bilderna! ;) Eller att ni helt enkelt spenderar dagen på ett sätt som passar er mycket bättre, här blir det t.ex. grillat istället för sill! :)
Idag tänkte jag bjuda på en altrad liten presentpåse som passar alldeles perfekt så här på midsommarafton. Själv gav jag bort den fylld med hemmagjort knäckebröd till en kollega för att önska henne trevlig sommar när hon tog semester igår! :)




Jag tog en enkel papperspåse och snyggade lite snabbt till den med en bakgrundsstämpel och mönstrat papper i härligt somriga färger. Den lilla klädnypan med jordgubben hittade jag i en lågprisaffär här hemma och den passade så perfekt till temat! :)



Material från butiken
Cheery Lynn Designs "Italian Flourish" 

1 kommentar:

Anonym sa...

Mysig och sommrig gebort påse. Önskar alla en trevig helg.
Kram Johanna