onsdag 11 april 2012

Med 2011 i backspegeln

Idag tänkte jag visa en layout där jag lite kort sammanfattat 2011, eller i alla de två saker som känns som de största prestationerna för mig personligen förra året. Det fina mönstrade papperet från Pink Paislee gör så mycket bara det, jag valde att skära ut en del av elementen och placera mitt foto bakom. Som bakgrundspapper har jag ett rosa cardstock och sedan har jag stämplat bubbelplast med distressdynan Broken China. Den turkosa bården är ett cardstock från butiken och den veckade pappersremsan är ett mönstrat papper från Fancy Pants. Till sist dekorerade jag med utklippta banners, fjärilar sprayade med glimmer mist, figurknapp och blommor.

2 kommentarer:

Pysselbus sa...

Vilken kul idé!!! Så läckert genomfört - mycket text men ändå inte i totalt fokus utan den bara lyfter fram det andra som finns... Snyggt!

Kram
Linda

En liten butik sa...

Härlig Lo och vad roligt att få läsa om vad du är stolt över - det ska du absolut vara! Bra jobbat Lina!! //Lotta