onsdag 18 april 2012

Ännu mer inspiration till tävlingen

Nu är det inte många dagar kvar innan deadline för apriltävlingen och jag gav mig så klart på den läckra skissen och gjorde en egen tolkning! :) Jag kommer definitivt spara den här skissen och göra fler tolkningar, för den föll mig verkligen i smaken! Jag tycker att du också ska skynda dig att göra ett bidrag till tävlingen om du inte har gjort det redan, du har några dagar på dig! :)



Bakgrunden är ett rött cardstock från butiken som jag har stämplat med bubbelplast och distressdynan black soot på samt ritat en ram med svart penna. Den gröna bården är från en Prima-förpackning, det gäller att se guldkornen i allt! ;) Det röda blinget kommer också från Prima.

1 kommentar:

En liten butik sa...

supersöt unge!! :)och LO såklart...