lördag 7 januari 2012

Svårt attt hitta inspirationen?

Ibland när jag är sugen på att scrappa men inte har någon inspiration brukar jag ge mig ut på nätet för att leta idéer. Härom dagen sökte jag upp en nybliven favorit och scrappade efter den här videon på Youtube, jag kan verkligen rekommendera hennes videos! :) Papperen är som ni säkert ser från mitt nya favoritpappersblock från My Minds Eye - Hattie som har funnits på rean, men nu tyvärr verkar ha tagit slut. Det finns dock två andra liknande paperpack i andra färgställningar som jag kan rekommendera! :)

För att få till de stora färgfläckarna har jag sprayat med Glimmer Mist i korken och "hällt" ut droppar på layouten. För att få till de små  har jag skruvat av och skakat röret för att skvätta ut färgen.



Material från bloggenMy Minds Eye, Hattie paperpack 6x6 har tyvärr tagit slut, men pröva istället Mabel eller Hazel.
Glimmer Mist Riptide och Walnut Gold
Cardstock

Inga kommentarer: