fredag 27 januari 2012

Födelsedagskort

Här kommer några födelsedagskort, i min släkt har vi fyra födelsedagar att fira under januari så då kommer man snabbt igång med att göra nya och fräscha kort på det nya året. Har gjort ett grabbigt enkelt kort, ett sött lite vårigt kort och ett litet kort för den hästintresserade.






Här det grabbiga kortet, behöver jag berätta att min svåger gillar bilar. Kortet är gjort i mörkgrönt cardstock, bilden är utklippt från Graphic 45 "Proper gentlemen" en helt underbar serie som finns hos ELB samt en grattis stämpel i aged mahogny distress färg från Tim Holtz.







Ett vårgrönt födelsedagskort i olivgrön cardstock, blommor och gröna halvpärlor från Prima, halvpärlor lila från Storyteller. Det mönstrade pappret kommer från ett litet block som Inque har gjort som heter "Always in bloom", födelsedagsstämpeln i lila matchas av en utsansad fjäril från Martha Stewart.




Denna vackra blomma kommer från Prima titta in på ELB webshop den finns där.







Det sista kortet som jag skall visa idag är ett mindre kort som är väldigt enkelt gjort med en bild från "Proper Gentlemen" snygg hästbild enligt mig, grattis stämpel i olivgrönt "shubby chic" tror jag den heter Tim Holtz distress färg, gröna halvpärlor från Prima och samma olivgröna cardstock som nämnt ovan.






Nu säger jag tack för denna gång, dags för fredagsmys med familjen.





Med vänlig hälsning från Camilla

Inga kommentarer: