torsdag 6 september 2012

Loppisfynd? Ett förvaringstips.

Inte riktigt loppisfynd, men nästan. Tre av mina nya (okej - gamla) förvaringar är arvegods; Coca-Colabacken, serveringsfatet med småskålar på ett roterande fat och kakburken. Den platta burken är en gammal Primaförpackning, dock inte så gammal som övriga föremål.

Här ryms många färgprodukter; mist, stains, accenter mm.
I glasskålarna förvarar jag washitejp, smådynor som ofta används bl.a. mina Ingvild chalks och knappar. Dessutom passade mina Distress Markers perfekt i mitten.
Den stapelbara kakburken rymmer massor; i den översta förvarar jag många småsaker som bling, pins och charms, i den andra har jag embossingpulver, Perfect Pearls och resten av mina smådynor. I den nedersta burken har jag mina platta blommor.
I denna burk har jag mina band.

Inga kommentarer: