måndag 3 september 2012

Liftutmaning

För ett bra tag sedan utmanade Lotta oss i teamet att lifta ett alster var som hon valt ut. Jag lyckas tyvärr inte få in kortet jag skulle lifta till en layout, men det var väldigt vintage i beige färgskala med massor av halvpärlor, rosor, band, skrapade kanter etc. Ja ni fattar och kanske förstår varför det tagit mig sådan tid att ta tag i utmaningen... ;) Det var verkligen något att bita i för mig som varken pysslar vintage eller med mycket dekorationer. :)
 
Men nu har jag äntligen scrappat en layout, givetvis med min egen tvist! :D Jag liftade den sneda placeringen, lager på lager, chalkade kanter, rosorna och blinget/halvpärlorna. Rosorna fick jag dock lov att färga in med lila glimmermist, de var ljusrosa till en början. ;)
 
 
Material från butiken
Prima Say It In Pearls #535797
Prima Say It In Crystals #551339
Röda blommor
GlimmerMist Fully Purple

Inga kommentarer: